Lähipiiriin syntyy lapsia. Ekasta tuli tieto muutama kuukausi sitten, toisesta jokunen viikko sitten ja kolmannesta eilen. Hmm. Ne on alkaneet lisääntyä.

Minä en saa mitään sellaista aikaan. En minä mitään uutta elämää saa tuotettua, kuten toiset. Ihmisten aikaansaannoksilla tosiaankin on joku ero. Eli mitäpä minä olen tällä viikolla saanut aikaan kun en jälkeläisiä?

1) ollut yhden päivän töissä, ja that's it. Kerran kävin osastolla pyörimässä, notkuin kanslian ovella ja lotrasin käsihuuhdetta, kysymässä, et onks teillä mulle mitään, joo ei oo, kiitti, soitetaan jos on, mee työhuoneesees vaa istuu ja lue sosiaali ja terveydenhuollon lainsäädäntöä et osaat sit sanoa jotain viksua jossain oikeassa kohdassa oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

2) istuin luennolla ja tein muistiinpanoja.

3) istuin ratikassa.

4) istuin bussissa.

5) istuin kotona telkkarin ääressä sohvalla.

6) kirjoitin yhden joulukortin.

7) laadin selvityspyynnön lastensairauksien alan eettiselle toimikunnalle, missä esitin näkökantoja, puolustuksia, vetoomuksia ja vannoin ehdotonta uskollisuutta läpi tutkimuksen kulkevalle ehdottomalle eettisyyden noudattamiselle tietosuojalain mukaan.

Se on mitä mä oon aikaan saanu sillä välin ku toiset on aikaansaanu jälkeläisiä. Vois ehkä keksiä jotain tekemistä tälle elämälle?

terveisin,

biscuit